Efikasnost je ključ uspjeha u poslu. Ako želite povećati svoju efikasnost, u ovom članku ćemo vam predstaviti 10 alata koji će vam pomoći u tome.
Trello
Trello je alat za upravljanje zadacima i projektima. To vam omogućuje da organizirate svoje zadatke i da surađujete s timom.
Asana
Asana je alat za upravljanje projektima i timovima. To vam omogućuje da organizirate svoje zadatke, da postavite rokove i da surađujete s timom.
Slack
Slack je alat za komunikaciju u timu. To vam omogućuje da komunicirate sa svojim timom u realnom vremenu i da dijelite dokumente i informacije.
Google Drive
Google Drive je alat za pohranu i dijeljenje dokumenata. To vam omogućuje da surađujete s timom na dokumentima u realnom vremenu.
Evernote
Evernote je alat za bilješke i organizaciju informacija. To vam omogućuje da bilježite svoje ideje i da organizirate svoje informacije.
Dropbox
Dropbox je alat za pohranu i dijeljenje datoteka. To vam omogućuje da dijelite svoje datoteke s timom i da pristupate njima sa svakog uređaja.
Zoom
Zoom je alat za video konferencije. To vam omogućuje da komunicirate sa svojim timom i klijentima putem video poziva.
Canva
Canva je alat za dizajn. To vam omogućuje da kreirate vizualne sadržaje za vaš posao ili brend.
Hootsuite
Hootsuite je alat za upravljanje društvenim mrežama. To vam omogućuje da upravljate svim vašim društvenim mrežama iz jednog mjesta.
Mailchimp
Mailchimp je alat za e-mail marketing. To vam omogućuje da kreirate i šaljete e-mail kampanje vašim klijentima.