10 alata za povećanje efikasnosti posla

Efikasnost je ključ uspjeha u poslu. Ako želite povećati svoju efikasnost, u ovom članku ćemo vam predstaviti 10 alata koji će vam pomoći u tome.

Trello

Trello je alat za upravljanje zadacima i projektima. To vam omogućuje da organizirate svoje zadatke i da surađujete s timom.

Asana

Asana je alat za upravljanje projektima i timovima. To vam omogućuje da organizirate svoje zadatke, da postavite rokove i da surađujete s timom.

Slack

Slack je alat za komunikaciju u timu. To vam omogućuje da komunicirate sa svojim timom u realnom vremenu i da dijelite dokumente i informacije.

Google Drive

Google Drive je alat za pohranu i dijeljenje dokumenata. To vam omogućuje da surađujete s timom na dokumentima u realnom vremenu.

Evernote

Evernote je alat za bilješke i organizaciju informacija. To vam omogućuje da bilježite svoje ideje i da organizirate svoje informacije.

Dropbox

Dropbox je alat za pohranu i dijeljenje datoteka. To vam omogućuje da dijelite svoje datoteke s timom i da pristupate njima sa svakog uređaja.

Zoom

Zoom je alat za video konferencije. To vam omogućuje da komunicirate sa svojim timom i klijentima putem video poziva.

Canva

Canva je alat za dizajn. To vam omogućuje da kreirate vizualne sadržaje za vaš posao ili brend.

Hootsuite

Hootsuite je alat za upravljanje društvenim mrežama. To vam omogućuje da upravljate svim vašim društvenim mrežama iz jednog mjesta.

Mailchimp

Mailchimp je alat za e-mail marketing. To vam omogućuje da kreirate i šaljete e-mail kampanje vašim klijentima.

Objavljeno dana